PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

My Follower

Sunday, February 6, 2011

Salahkah Aku..


What's wrong with me...
Skg ni xtaula apa perasaan aku..marah, sedih, kecewa..
Macam mau nangis jaaa!!
Tak tau mau luah dgn sapa...
hanya coretan d blog ni ja tempat aku mengadu
Kenapa dalam sekelip mata musibah melanda
Mungkin betul...
Semuanya sebab diri aku sendri
Aku punca masalah...
Aku sangka selepas menutup mata 
hari ini akan menjadi lebih baik dari semalam
sepertinya aku bermasalah dengan orang sekeliling aku
KENAPA BEGINI...???
Ya Allah ...tabahkan hatiku...
sebelum mereka semua pergi tinggalkan aku
Biarlah aku pergi dari kehidupan mereka
Mungkin itu jalan terbaik kan...
Nobody loves me anymore...
It's okay...i'm gonna be okay..
Don't worry...
Mungkin aku perlu waktu sendiri untuk memperbaiki diri sendiri...
Untuk semua yang telah disakiti..
AKU MINTA MAAF SEIKHLASNYA
Biarlah aku menyusuri waktu2 ini sehingga tibanya kebahagiaan untuk diriku sendiri.



0 Orang Komen:

Post a Comment

Please leave your comment here..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hot Blogger In My Blog