PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

My Follower

Sunday, November 14, 2010

15 Nov 2010 , Monday , 11.30 am {::Under Constructions::}

 :: Aku Blur ::

Hari nie aku duduk di ofis..pagi2 lagi semangat buat keja..yalah bos aku da bagi tugasan yang perlu aku selesaikan for this week. Tapi...tengah-tengah aku wat keja nie..tangan aku menyimpang pla pg blog aku yg telah lama aku tinggalkan nie..adeh..sian aku tgk blogku nie..mcm zaman purba kala punya blog ja..haha, aku mau tukar skin..bagi yg updated skin la nie kunun..tp aku search2 nda jua jumpa..so sapa2 yg tau mana mo dpt skin hebat2 mcm dalam blog kamu tu...share2 la ba..okey. v*.^v. Bosan betul hari nie...huhu..tengah tunggu jam 12 tgh hari...ada beberapa minit lagi..sabar..sabar...sabar..sabar 2 kan 0.5 dari iman..lagipun i tunggu seseorang datang jemput...hihi..syhhh..okeyla..aku pun dah kehabisan idea dan kata2..lau ada informasi terkini aku post juga kat cni..exclusive buat follower2 yang setia ngan aku ja..yang bru view 2..aku alukan2 juga dan percayalah yang anda sangat2 aku hargai..haha. v *.^ v
 

0 Orang Komen:

Post a Comment

Please leave your comment here..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hot Blogger In My Blog