PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

My Follower

Thursday, April 7, 2011

Whats Wrong With You People?!


Huh..bunyi tajuk entri pon uda macam marah nie
ala memang tengah HOT pon!
Sabar..sabar...bawa mengucap v_v

Tapi sebelum aku tembak point utama topik ni aku mau menyimpang jap..
Orang kata la kan..
Bila mata sebelah kanan bergerak 
Maksud : Ada Perkara Baik Akan Berlaku
Bila mata sebelah kiri pula bergerak
Maksud : Ada Perkara Buruk Akan Berlaku

Sejauh mana kebenarannya? Tapi bila aku terkena macam ni memang akan terjadi benda2 macam di atas tu ngan aku.. =.="
Adakah ini FAKTA atau AUTA??
ah..syirik semuanya tu..mungkin kebetulan kali mata gerak2 gegar2 pastu jadi gitu gini..adeh x.X

Okeyla..actually tu yang terjadi ngan aku 2 3 hari nie..
Ada jak masalah..terutama tempat kerja...eee bengang lah!

Bila kena marah mungkin itu perkara biasa..buat silap mestilah kena marah kan
Tapi agak-agak la wei! xkan mau marah orang tiap2 hari..apa kes u saja cari kesalahan i then attack i sorang ja pahal u?! Bagi perintah berkurung pula tu selagi tugas x siap. :(

Xda org lam dunia nie yang x pernah kena marah paling kurang pun ditegur..tapi as a worker cam aku..ketahanan emosi minda jiwa dan kesabaran aku ni ada batasnya juga.
Tapi bila kena marah2 nie aku ingat balik kata2 lecturer aku time aku still stdy dlu..sampai skg aku pegang kata2 tu..dia kata macam nie dengan muka yang selamba dan bibir senyum skit "Kalau majikan orang tu nak marah, biarlah dia marah kita dengar ja bukan mati pun kena marah, kalau rasa2 nak mati ja sebab kena marah barulah melawan!" ahaha lucu jua kan tapi ada betulnya juga dats y i like this words =) thanks to my lecturer sebab bagi kata2 semangat nie dulu..hehe:)

Emmm...aku da cuba wat yang terbaik..semua yang disuruh tu aku buat. Tapi bila semuanya pun x dihargai seperti 100% kerja aku buat tu salah..faham2 sendirilah kan maksudnya. Aku berusaha x jadi cengeng..tapi tercengeng juga mungkin sebab power anticengeng aku da habis kali.=.=" 

Sejurus selepas kejadian itu..jari-jemari aku dengan pantas menaip sebuah NOTIS. print pastu sign.


1 comment:

Please leave your comment here..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hot Blogger In My Blog