PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

My Follower

Friday, January 28, 2011

Rasa Macam Jadi Student Balik

Hari nie hari sabtu..dan mesti ramai yang tgh blegar2 di shopping kompleks xpun g picnic xpun tgk wayang time2 mcm nie kn..so best..dan ada juga yg tengah duduk mhadap skrin diam2 mcm aku..hihi , hari sabtu aku kena keja..huhu ada x yg sama cam aku? Mestila ada kan...haa teruskan wat keja tu jgn mengular jak..hehe.

Aku sebenarnya xtau pa mau wat d opis nie..haha bkn pemalas tp mmg xda keja sgt lau ada kompom PC yang mhadap aku tp skg aku yg mhadap PC...haha. Well, mcm biasa tgn aku mesti akn klik masuk blog...kot2 ada komen ka..follower2 makin btambah ka..tp hampa mcm tiada ni, huhu. Xpala tu..so aku pn wat blog walking ke blog org, motif utama adalah nak hack...hihi xdalah just mau tgk tutorial manatau dpt improve lg blog aku yg serba merah n pink ckit2 niekan..aha. Kat cni aku mo pomot ckit blog2 yang selalu aku lawati jatuh kepada...jeng jeng jeng..
+ http://kozumiro.blogspot.com (memang banyak tutorial best2)
 + http://duniakuemieysandra.blogspot.com (tutorial dia mmg cute2)
+ http://maribinablog.blogspot.com (banyak tutorial yang berguna)

so...tuk para blogger sekalian..lau korang mau cari cara-cara buat blog pasang widget ka apakah...kamu tgk ja blog dorg nie ya hampir semua ada situ. (promotion berlaku di sini..aha)

Okeyla, mau sambung crita..hari nie keja aku wat tutorial ja..asal aku nampak tutorial aku try2 wat..best jg kan bila tgk hasilnya..hehe, time wat tutorial tu aku teringat pla time masa study dulu..waktu dalam lab mmg byk wat tutorial yang aku ingat masa kelas multimedia...blajar wat grafik, animation pasang sound2 semua mmg bestla..i like! mmg minat aku ke arah multimedia kali bab tula kelas tu paling tpahat dalam kpala aku nie..hihi..(i miss poli...huhu = . = ")
Stop kat situ, rasanya itu jalah coretan aku pada hari nie...sememangnya aku tengah menanti detik jam 1 pm...sebab masa itu adalah masa untuk BALIK..wawawa (bukan men lagi lau mau balik cepat ja..oops nnt bos dengar..hihi) 
Sebagai penutup tirai..aku nak hadiahkan sebuah pantun tuk orang-orang Cina yang akan Menyambut Tahun Baru Cina x lama lagi...:)







0 Orang Komen:

Post a Comment

Please leave your comment here..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hot Blogger In My Blog