PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

My Follower

Monday, January 31, 2011

Pantai Contest By Mr.K


Pantai?? Wow i like this contest! Pada suatu pagi aku jalan2 sekitar blog ternampak pula bah aku contest nie..tkena lagi ngan aku yang kaki pantai nie kan..aha, contest nie dianjur by Mr.K bukan Datuk K ye..jgn silap tau..hehe so terma dan syarat2 adalah seperti di bawah ini..sila baca betul2.

Tajuk: Contest Pantai by mr.K

Syarat-syarat:
  1. Wajib follow blog aku (anguk-anguk kepala)
  2. Letak banner kat atas tu dalam entry blog orang jer (copy and paste)
  3. Tajuk entry: Pantai Contest By Mr.K
  4. Korang pilih gambar terbaik yg korang ada berdasarkan tema "Pantai". Paling penting ada muka korang tau!
  5. Ceritakan sedikit tentang gambar tu (panjang esei, ikut suka hati la)
  6. Kalau dah siap, korang tinggalkan komen beserta dgn link url post anda tu kat entry aku ni!!!
  7. TAG 3 orang rakan blogger anda. (make sure dorang tahu yg korang tag dorang k)
  8. Tarikh tutup contest: 7th February 2011, Jam 12.01 pagi.
  9. Pemenang adalah 3 orang. (Means 3 yang terbaik)
  10. Hadiah. Suprise dr orang SABAH!!!!
  11. Pengadil (yang penting bukan aku) aku akan lantik seseorang utk jadi pengadil nt.
Untuk maklumat lanjut silalah layari blog Mr.K nie... http://writetoboy.blogspot.com/2011/01/contest-pantai-by-mrk.html okey..:)

Habis da intro untuk penganjur mesti korang x sabar2 kan mau tengok gambar pantai aku...hihi(perasan bah aku nie :p) okey2 ini dia...taraaa....


Bagi yang besaaar punyee...hihi, F.Y.I nie semua member2 aku time still study kat poli dulu...berkenaan gambar nie kamu bleh baca dalam gambar tu aku da selit sedikit info bermakna kat situ..hihi. 
Eeeeeh...x habis lagi...ada lagi satu gambar aku nak show...gambar yang sweet sangat2...hihi, semua cewek2 sebab waktu tu special case only girls are allowed to join the party...It's My Birthday!!!! hihi...okey tengok kat bawah nie..


Nilah dia photo gedikz from Bella...hope u enjoy!! So, sampai sini ja entri aku tuk join contest Mr. K nie..hihi.
 Oh ya..aku nak tag juga member2 yang bakal mempersembahkan sebuah coretan dan memori pantai dorg, tengok jgn x tengokkk :) .

Sebagai penutup entri..aku nak hadiahkan sebuah pantun tuk Mr.K. v*_^v

Mr.K blogger dari Sabah,
Penganjur contest kali pertama,
Contest nie memang saya suka,
To Mr.K jgn lupa follow Blog Bella 












0 Orang Komen:

Post a Comment

Please leave your comment here..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hot Blogger In My Blog