PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

My Follower

Sunday, November 28, 2010

Aku Dalam Dilema Terima atau Tidak?


Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM...bla..bla...bla...

Tapi...tempat UiTM ni jauh sangat ba..di sanaaaaa Perlis..punya jauh tu ujung2 uda..payah lg mau ambik flight g sana, jd mo terima ka tidak?? Kalau terima..asrama tak disediakan pula, xkan aku nak merempat plak kan..huu T_T Kalau tak terima pun...U len ada lg kan utk d'apply...tp kena tunggu lg intake July..takpala kan..setelah dbincang2 ngan familyku..aku memang tak akan pergi UiTM..wuuaaa sedih jugakla..ingatkan mau tukar tapi da dinyatakan pula awal2 lam tawaran sebarang Pertukaran x akan dilayan..yela tue..huh!
Back to the plan B...aku akan teruskan bekerja buat masa ini sehinggalah aku konvo pada tahun depan...titik :)





0 Orang Komen:

Post a Comment

Please leave your comment here..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hot Blogger In My Blog